بازخوانی یک جنایت | جزئیات پرونده پستچی ثروتمند که به ۴۰ زن تجاوز کرد-راهبرد معاصر

بازخوانی یک جنایت | جزئیات پرونده پستچی ثروتمند که به ۴۰ زن تجاوز کرد

یکی از مخوف‌ترین پرونده‌های تجاوز در سال‌های اخیر در ایران پرونده جوانی ثروتمند بود که به عنوان پستچی قلابی وارد خانه ۴۰ زن شده و به آنها تجاوز کرده بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرونده ترسناک پستچی متجاوز سال ۹۱ به جریان افتاد، اولین شکایت از سوی زنی در میدان شهدای تهران به ماموران داده شد او گفت که مردی به عنوان پستچی وارد خانه اش شده و او را مورد تجاوز قرار داده است.

این زن گفت: زنگ در خانه را زدند من در را باز کردم مرد گفت که پستچی است صبر نکرد که من جلوی در بروم تا به آسانسور رسیدم دیدم مقابل در آسانسور ایستاده است او من را به زور وارد آسانسور کرد و مورد تجاوز قرار داد.

هیچ ردی از این پستچی قلابی وجود نداشت هیچ دوربینی هم تصویر او را ضبط نکرده بود. اما وضعیت داشت روز به روز خطرناکتر می‌شد.

چرا که چند روز بعد زن دیگری اینبار در منطقه جردن شکایتی را مطرح کرد و گفت که از سوی مردی که خود را مامور برق معرفی کرده مورد تجاوز قرار گرفته است. این زن گفت: فردی زنگ در خانه را زد و گفت مامور برق است و برای خواندن کنتور آمده است در را باز کردم به محضی که وارد شد به من حمله کرد و مرا مورد تجاوز قرار داد.

سومین شکایت از غرب تهران بود زنی به پلیس گزارش داد که فردی وارد خانه اش شده و ادعا کرده پستچی است او را مورد تجاوز قرار داده است.

آدرس‌های یکسان زنان قربانی
وقتی شکایت‌های متعدد در مناطق مختلف به دست پلیس رسید او متوجه شد این زنان مشخصاتی که از فرد متجاوز اعلام می‌کنند یکی است و در واقع پلیس متوجه شد با تجاوز سریالی روبه رو است و عامل جنایات هم یک نفر است.

همه این زن‌ها مشخصات مردی را می‌دادند که نسبتا چاق بود، قد بلندی داشت و چشم هایش میشی بود.

پلیس سعی کرد تصویر سازی از این مرد بکند و مشخصاتی که زنان به پلیس داده بودند را یکجا جمع کرد، اما یک چیز برای ماموران مسلم بود، مرد متجاوز به صورت زنجیره‌ای در حال ارتکاب جرم بود.

روبه رو شدن با یک قربانی
چند ماه از این شکایت‌ها گذشته بود که زنی به ماموران مراجعه و درخواست کمک کرد او گفت: چند ماه قبل مردی به عنوان پستچی سعی کرد وارد خانه من شود. این مرد خودش را پستچی معرفی کرد و به من گفت که بسته پستی دارم، اما من می‌دانستم هیچ بسته‌ای ندارم در را باز نکردم و گفتم خودم مقابل در می‌روم وقتی خودم مقابل در خانه رفتم مردی که ادعا می‌کرد پستچی است سعی کرد وارد خانه شود، اما نتوانست او می‌خواست به من تجاوز کند من در را کامل باز نکرده بودم و او موفق نشد.

این زن گفت:، چون اتفاق خاصی نیفتاده بود به پلیس گزارش ندادم، تا اینکه امروز برای خرید به یک پاساژ رفته بودم داشتم مغازه‌ها را نگاه می‌کردم که این مرد را دیدم. تا به خودم بجنم و به حراست پاساژ اطلاع دهم او با من چشم در چشم شد و فرار کرد.

ماموران دوربین‌های مداربسته پاساژ را چک کردند و با کمک زن شاکی مرد را شناسایی کردند، آنها متوجه شدند مشخصات این مرد با مشخصاتی که زنان قربانی به پلیس داده اند هم خوانی دارد به ترتیب قربانیان را برای شناسایی به مقر اداره اگاهی دعوت کردند.

زنان قربانی با شناسایی مرد متجاوز توضیح دادند که چطور قربانی تجاوز شدند، آنها همگی گفتند که با تیغ موکت بری یا چاقو تهدید شده و به شدت از سوی مرد متجاوز کتک خورده اند.

هرچند مرد متجاوز سعی داشت همه چیز را انکار کند، اما مدارک علیه او کامل بود

دی ان‌ای عامل اثبات تجاوز
پلیس که در زمان شکایت زنان آنها را به پزشکی قانونی معرفی کرده بود دی ان‌ای مرد متجاوز را که ناشی از آثار باقی مانده از تجاوز روی بدن زنان بود شناسایی کرد به این ترتیب مدارک علیه این مرد کامل و او مجبور به اعتراف شد.

جوان متجاوز که ۳۵ ساله بود به ۴۰ مورد تجاوز به زنان اعتراف کرد و قربانیان شناسایی شدند البته گفته می‌شود قربانیان بیشتر بودند که برخی از آنها شناسایی نشدند.

در جریان دادگاه این مرد به تجاوز به زنان اعتراف کرد و گفت: به عنوان پستچی در می‌زدم و وقتی می‌دیدم زن یا دختر در خانه تنها است، به آنها با تهدید چاقو تجاوز می‌کردم.

او گفت: من به زنان تجاوز می‌کردم، چون از اینکار لذت می‌بردم، من خانواده ثروتمندی داشتم می‌توانستم ازدواج کنم و حتی حالا هم خانه و زندگی جداگانه‌ای دارم و خیلی راحت زندگی می‌کنم، اما از اینکه به زنان تجاوز کنم لذت می‌بردم.

پزشکی قانونی تایید کرد که مرد متهم اختلال جنسی دارد و سکس خشن از عوارض شدید این اختلال است. با این حال سلامت روان او حین ارتکاب جرم تایید شد. ضمن اینکه او نسبت به اعمال خود آگاه بوده و با برنامه ریزی سراغ قربانیان می‌رفته است.

در جریان دادگاه ۴۰ نفر از پستچی شکایت کردند و حکم اعدام او صادر شد و در اردیبهشت سال ۹۷ به دار مجازات آویخته شد. / جنایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار